Förberedelser

 

Nu har jag kommit hem efter att ha promenerat med Ida och sedan träffat mammi för käk på Harmonys uteservering. Därefter gick jag till systemet och sedan låste jag in luftsängen mammi kom förbi med i ett skåp på stationen så jag slipper släpa med mig sängen till arbetsförmedlingen imorgonbitti.
Nu ska jag bara packa och dammsuga.
Det är jobbigt att man ska sitt på arbetsförmedlingen halv nio imorgon, måste stiga upp jättetidigt eftersom jag ska duscha och fixa imorgon och det mesta kan jag inte packa förrän imorgon så måste fixa det då med.
Jag tycker inte om att vara arbetslös.

Men det löser sig, mucho espresso på tåget sen ska jag nog klara av dagen.
Det kommer bli så roligt!

Jag ser verkligen fram emot att äntligen se Rammstein live!
Vad jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0