gubbsjuka och åldersnoja

Idag på tåget så flirtade en 60-70årig gubbe med mig och sa "Hej sötnos" på ett så fruktansvärt flirtigt och sliskigt sätt att jag bara ville springa därifrån! GAH! Och han var ingen alagare eller så som man annars skulle kunna tro skulle göra nåt sånt, utan han såg ut som en ordentlig gammal svensson!
Det kändes illa. Hur gammal ser jag ut att vara egentligen?
Jag blev så fruktansvärt äcklad.

Som tur var så var jag förutseende igår när jag for till mammi och hade med mig min gymväska dit, så idag kunde jag studsa in på gymet med detsamma som jag kom med tåget och träna av mig alla äckelkänslor.
Det blev ett extra hårt pass idag må ni tro!

Men allvarligt talat... Ser jag så gammal ut!? Måste vara permanenten som gör det! Tantheten sitter i permanenten och nu tror alla äckelgubbar att jag är inom rimlig ålder! OH NO!
Fram med platttång, ljusrosa läppstift och blondering, jag måste se ut som en fjortis!
Eller nä.
Men gubbsjuka gubbar gillas ICKE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0