syskonkärlek

Apropå ett tidigare inlägg om min bror så tror jag han tycker om mig.
Han kallar mig ofta för tjockis, min feta röv är alltid i vägen, jag blev bortbytt på bb, jag är en heffaklump... Ja ni vet, såna saker bröder säger till sina systrar ibland.

Konversationsexempel:

1.
Sabina: jag är inte den som är den
Jag: När jag blir stor ska jag bli den som är den!
Boris: När du blir stor kommer du bli den som är det.

2. (Dagen efter jag hade haft korsetten lite väl hårt snörad)
Jag: shit, jag har fått skavsår på höfterna.
Boris: Du får väl be dem fixa bredare dörrar då.

Jag tror min bror tycker om mig. Jag är ju ungefär lika snäll mot honom, och nog älskar jag honom allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0