Oo-de-lally!

Jag är trött nu. Men vill ändå inte gå och lägga mig.
Det är så omotiverat att gå och lägga sig när man vet att man inte måste stiga upp.
Men imorgon har jag faktiskt en hel del att göra.. grejen är den att lägger jag mig 11 så är jag uppe vid 8 iallafall.

Jag och John sitter och skriver med varann över internet (vad bra det är att internet finns förresten!). Det var verkligen roligt att träffa honom på metaltown, och det väcker lite minnen och sådär. Innan metaltown hade vi inte träffats på ett och ett halvt år! Hans syster hade visst lite bilder på facebook från den kvällen! Goda minnen.
Ett av minnena är hur jag brukade sjunga "Heidi Dao och Lille John går igenom skogen, har så skojigt med varann i glada vänners lag"! Jag hittade den på youtube, men helt ärligt så är den mycket roligare på holländska!

Kvällens övertrötthetsfnitter! Oh, yes!

(för övrigt kan vi inte riktigt komma på vad vi sysslade med på nedersta bilden, var ju som sagt ett tag sen. Kom dock fram till att det ser ut som "Naw puttenutt lille Heidi dao" eller nåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0