Kaffesugen.

Vid elvatiden var jag förbi ITAB och hälsade på, lämnade papper till personalansvarige, och sedan tog jag mig ner i fabriken och hälsade på lite folk och tog kafferast med dem!
Var ju tvungen att passa på när man är i krokarna att hälsa på, synd bara att rasten är så kort!
Jag saknar ITAB!
Men det finns saker man inte saknar också, så det kanske väger upp.. Nja, det undrar jag...
Det finns så många som får mig att le och skratta på ITAB!

Det har varit mycket telefonsamtal idag och mycket som ska ordnas inför imorgon men troligtvis har jag lyckats lösa allt riktigt bra!
Nu ska jag packa och försöka få så mycket som möjligt färdigt här hemma, sen ska jag träffa Ida och promenera en sväng med henne och ge henne nyckeln till min lägenhet igen, (och se till att hon behåller den på sin nyckelknippa!) och därefter kommer Mammi med lite grejer som jag glömt hos henne och då ska jag bjuda henne på middag.
Därefter kan jag nog pusta ut. Kanske hinner jag gymma ikväll, men ska upp klockan 6 imorgon så kommer nog försöka lägga mig tidigt.

Jag undrar om de bjuder på kaffe på de där basmötena på arbetsförmedlingen?
Man kan ju alltid hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0