Grannjävlar.

Jag är så trött på mina fula grannar! De har sån taskig attityd!
Jag ska väl inte klaga, knarkargänget som stal grejer bor ju inte kvar. De kanske åkte in i finkan eller nåt.
Men jag vill verkligen flytta nu. Men vart?
Vad har jag i Nässjö o göra egentligen?

Mina grannar har förstört en bra dag, för jag hade en bra dag!
Vaknade med ömma fötter efter min powerwalk igårkväll, tvättade o städade, sökte lite jobb, rände runt lite på stan med Ida och gick därefter till gymmet. Tränade hårt, duschade länge och kom hem och åt lite.
Jag var nöjd med min dag, jag var glad och avslappnad.
Men när man har jobbiga grannar så sabbas mycket av den goda stämningen.
Hur ska jag göra för att bli munter igen?
Orka sitta och vara irriterad på andra! Det är ju bara slöseri med energi!

Jag ska ringa mammi. Hon gör mig alltid glad!
Morsgris? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0