från intetsägande brun till fantastisk grön

Vad glad jag är nu!
Har målat om i mitt vardagsrum idag och färgbytet på fondväggen blev verkligen ett lyft för hela lägenheten känns det som! Från en intetsägande brun till en fantastisk grön målade jag i vad som kändes som en evighet. Det tar lite längre tid än man tror det där.
Men jag är så nöjd och det är så skönt att det börjar bli ordning igen!
Ända sedan jag drog med tvbänken till ITAB för att lacka om den så har det blivit rörigt i vardagsrummet för saker o ting har inte haft någon plats längre. Men ska kolla om jag kan få bänken hemskjutsad imorrn och sedan se om jag kan få hjälp av någon med att sätta upp hyllan ovanför.
Sen är det färdigt!

Jag är nöjd nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0