En dag i solens sken.

Idag blev det en ganska konstig dag.
Skulle träffa Mammi i jönköping för att hjälpa henne med Bimbo på djursjukhuset när han skulle undersökas. Eftersom jag missförstod min mor och trodde att jag skulle in till jkpg mycket tidigare än jag trodde så tog jag aldrig tag i att göra något vettigt innan jag skulle dit. Såsmåningom drog jag in till jönköping för att lunka i butiker, köpte en bok som var en ask, men som var jättefin och sedan drog jag vidare till djursjukhuset. Jag har köpt presenter till min familj, jag gick förbi en butik efter bion igår och såg en grej som jag bara var tvungen att köpa till mammi, Erik och Hanzi så jag gav mammi o erik paketen idag - de blev jätteglada! Hanzi har inte fått sitt paket än, jag får nog posta det till honom. Men därför väntar jag med att lägga upp en bild i bloggen för han läser den ibland.
Jag tycker om att ge spontana oväntade paket, speciellt såna presenter som den här, som får alla i familjen att le stort!

Efter jönköpingstrippen blev det grillfest hos Gyllensten, riktigt kul, gott och härligt! Zabina bjöd på massa white russian och kvällen var ett enda stort skrattkalas! Jag gillar såna kvällar. Det är kvällar som de här som är livet.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0