Dagens action



När jag vaknade så öppnade jag balkongdörren lite på glänt. Det hann knappt gå fem minuter innan det var en geting i mitt bo som förvirrat surrade omkring i jakt på friheten! Mina katter blev helt vilda eftersom de bägge två ville fånga den och de sprang och hoppade efter den!
Livrädd för att de skulle få tag på den, och för att de skulle bli stuckna av den onda varelsen, slet jag åt mig en tidning och med skakiga ben jagade jag runt den i mitt vardagsrum samtidigt som jag förskräckt hoppade undan varje gång den kom för nära!
Så där rände vi runt, en yrvaken jag, en leksugen grå och en busig brun i jakt på den lilla getingen, ända tills jag fick fullträff.

"Pang! Du död!"

Om mitt liv hade varit som Truman Show, att det filmas, så hade nog många människor fått sig ett gott skratt av den där uppvisningen!

Kommentarer
Postat av: Hef

Det låter grymt gulligt och roligt! :)

2010-06-28 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0