Plupp, fanns du?

Jag var med om en konstig sak innan. Jag skrev med Ida i ett kommentatorsfält om en sak på fb, samtidigt som jag skrev med henne om en annan sak på msn, samtidigt som jag pratade med henne om en tredje sak i telefon.
Jag tänkte inte ens på hur knäppt det var förrän vi lagt på! Vi två, haha.




Jag är fruktansvärt trött. Steg upp vid sju imorse och började tvätta o städa. Hade tänkt träna med men Hanzi ringde och övertalade mig till att skippa gymet och åka till Jönköping för att luncha med mina bröder o Sabina. Det blev en mycket trevlig lunch, vissa samtalsämnen lämpligare än andra att dra upp. Men roligt hade vi.
När jag kom hem igen fortsatte jag med de sysslor jag påbörjat i morse. Jag strök tvätt o i fixade iordning. Underbart!
Nu ligger jag i sängen med en liten grå intill mig och googlar efter bilder på PLUPP chokladmjölk. Är det bara jag som minns den? När jag var lite minns jag att den fanns i liten förpackning med sugrör. O plupptrollet var på den. Jag var alltid så glad när jag fick Plupp av pappi! Jag hittar massor med information men inte en enda bild på denna lilla förpackning som skulle bringa sådan stor nostalgikänsla!

Åh förresten. Jag kanske får en sån här när jag blir stor. Men han bygger den bara till mig om jag älskar honom för det. Vi får väl se.



Men åh, vad jag vill ha en sån garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0