DAO!

Sophia är så förbaskat fin.
Igår for jag iväg med wienersemlor från Thimons för att hälsa på tjockisen dao i Bankeryd.
Förbaskat fin är hon. Eller vacker kanske mer är ordet för hur jag vill uttrycka det hela.
Vi hade myskväll, åt chicken tikka masala, semla och godis o snackade massor.
Wonderful.
En superduperhärlig kväll helt enkelt.

Jag får fortfarande hjärtklappning av Creed.

Ikväll ska jag spela tvspel o dricka öl eller vin med Marcus o Björn.
Fram till dess ska jag ligga i min säng med mina katter och gosa o lyssna på Creed.
Bra helg än sålänge.


Kommentarer
Postat av: sophia

men du är ju också finfinfin! =) puss gums!

2010-02-01 @ 19:33:52
URL: http://mysundown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0