This is my Creed

Jag trodde aldrig att ett youtubeklipp med carola skulle hamna på min blogg.
Men jag har mina konstiga infall.

Jag youtubar lite, och halkade in på ett gammalt favoritband - Creed.
Så fort jag hör första gitarrplinket känner jag hur hjärtat börjar slå hårdare o hur rysningarna går längs med hela kroppen. Creed. Hur kommer det sig att jag inte lyssnat på dem på så länge? Jag älskar verkligen Creed, och de får mig att minnas gamla år, gamla känslor o gamla förhoppningar på livet.
Creed. Fy fan vad bra!
Jag vill lägga upp en video med Creed, men alla låtar är så bra så istället för en blir det några stycken. Lyssna och njut! Låt era öron smekas!





Finns så många fler låtar med dem som är fantastiskt bra, men dessa fyra är nog de som får hjärtat att slå hårdast. Kan hända att det finns nån jag missat, glömt. Men det kommer jag upptäcka till slut isåfall och då flyger den upp på bloggen illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0