Nästäppa o mammimys!

Jag är fruktansvärt förkyld. Det gillar jag inte.

Idag har jobbet varit skitjobbigt eftersom jag inte mått bra, dock fick jag Ibumetin av Marcus och det höll mig igång hela dagen. Han kan vara snäll när han försöker.
Efter jobbet träffade jag Mammi som hade vägarna förbi stan. Självklart måste jag passa på att umgås med henne då och jag bjöd henne på plankstek på Akropolis. Gott o lyxigt. Sen handlade vi lite på ica o därefter hängde vi hemma i mitt kök en stund. Mysigt!

Dagens guld är att receptfria läkemedel finns på Ica! Jag har köpt både Nezeril o Ipren så förhoppningsvis kommer det gå bättre att jobba imorgon. Bra där!

Nu ska jag sova. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: R

Meh! Lagade du den inte själv!? Det "glömde" du visst nämna när jag frågade dig hur man göra plankstek...fyyy :P

2010-02-01 @ 22:08:52
URL: http://uniqueorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0