Friday.

Fredag. Äntligen.
Vaknade halv sju imorse med överskottsenergi. Jag blev lite putt över att vakna så tidigt en fredag, så av ren princip låg jag kvar i sängen till sju och spelade Worms på min iphone. Jag vill aldrig vara utan min iphone.

När jag väl kommit upp o ätit frukost så dammsög o moppade jag min lägenhet, något som verkligen behövdes då jag inte orkat göra det på över en vecka. Därefter knatade jag ner till gymet, tränade så svetten rann och nu sitter jag nyduschad och fylld av energi. Det är tur att jag har energi idag, jag har så mycket att göra. Eller ja, det blir ju vad man gör det till. Jag har mycket jag VILL göra.
Ska göra mig fin nu och därefter ränna runt på stan med fröken Q o fixa massa ärenden. Ikväll kommer mammi o mina bröder farandes med röda faran som är hel igen efter förra helgens äventyr och sen bär det av till Vrigstad.
Jag har en bra helg framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0