And thats how it is.

Nu har jag sansat mig lite efter min förvåning a´la Dolph o Wolff.
Men vill fortfarande se klippet igen eftersom jag knappt hörde nåt från tvn på festen.
Inatt när jag publicerade mitt senaste inälgg o tog med min statusrad på facebook hade jag med kommentarerna med, något som jag valde att ändra nu på morgonen.
Det var Ida som kommenterat och som tror att jag blev alldeles till mig för att jag är kåt på Dolph Lundgren och Rikard Wolff. Hon tror man är kåt så fort man tycker om nånting i princip och jag vill bara poängtera; Jag är inte kåt på nån av dem. Dolph Lundgren är jag inte så intresserad av överhuvudtaget, det är mer att han på sistone har fått ta del av några interna skämt, då jag insett att man verkligen borde ha en man som han till att försörja o försvara en.
Och grejen med Rikard Wolff är att jag gillar hans stämma och en del av hans låtar, något som jag nyligen "upptäckte". Och ja... Han verkar vara en väldigt spirituell person.

Nog om det.

Jag hade, som tidigare skrivet, jätteroligt igår, men är tacksam att jag valde att åka tidigt, det är alltid skönast att vakna i sin egna säng!
Det var tänkt att jag skulle gå ut på Zaragon men höll mig till hemmafesten då jag tyckte den var roligare.
Hanna följde mig sedan till tåget och vi pratade mycket, om allt som skett på sistone, allt vi hoppas på ska ske och så det gamla vanliga; frågeställningen till varför vi faktiskt inte umgås mer med varann.
Men det ska vi nog försöka få ändring på nu! På riktigt.

För övrigt är jag bekymrad över mina egna nattliga drömmar. På sistone har jag drömt om katastrofer som tett sig på olika sätt och inatt drömde jag om mord. Inte bara ett, utan flera. Hade drömmen haft en titel hade den hetat "100 tips på hur du mördar någon brutalt".
Det var otäckt, och jag funderar på vart det kan komma ifrån att man drömmer en sån dröm. Jag såg ju ingen skräckfilm igår...?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0