Haaave you met Ted?

Att blogga på fyllan kan anses som väldigt osmart eftersom.. ja.. In vino veritas och sådär. Plus alla stavfel ja förmodligen drar på mig. Förlåt fröken för det.

Jag gick emot mina egna principer och drog till hotellet, eftersom ready freddie spelade.
det blev en bra fylla som spårade ur i "påsar vatten".
med andra ord som inte är interna skämt så hade jag kul. Hängde nog mest med Calle och Erik, tillsammans lämnade vi ett meddelande på idas röstbrevlåda som hon fick höra när hon var färdig med barnafödandet.
Vi hade jätteroligt och de följde mig hem. Det gillar en mörkräddflicka som jag! Inte alltid man blir hemföljd av fina tvillingar. öööh, hemföljd? ja det är ju också ett ord.. hemföljd....

Jag är lite alkoholpåverkad ja. Jag är inte ensam om det. Sitter och chatter med en galen portugis som också är det. en aning.

Förresten har jag blivit kallad häxa ikväll för jag tydligen förhäxade med mitt utseende. Jag hade jätteroligt åt att vara häxa och hotade med att svära förbannelser över de som sa det om de vore onda mot mig.

När jag kom hem kollade jag min mobil och fann ett underbart mms från Adam på finaste Theodor! Jag hade också ett sms från Ida som berättade lite smått om hur allt gått. Men hon är trött nu så vi ska höras imorgon (Senare idag?). Jag är så glad för deras skull! Så fint med en liten Theodor! Haaaave you met Ted?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0