Höstfeeling

Det känns som att hösten är på gång på riktigt nu! Jag älskar det!
Hösten är verkligen den bästa årstiden!
Löven har börjat falla lite smått, förmodligen till följd av den stekheta sommaren som tärt lite för hårt på växterna men ändå... Det är svalare ute, det blir mörkt fortare på kvällarna och ikväll lägger jag mig med tjocka strumpor på.
Höstfeeling.

Idag har jag varit ovanligt tillfreds med allt. Jag har varit bakis och det kan ha och göra med min oerhört jämna sinnesstämning men jag har insett att mina problem och olyckor inte blir bättre av att jag är bitter över det.
Det hjälper inte att fly, gråta eller förbanna.
Man får helt enkelt försöka göra det bästa av läget.
And god, Im trying.
För även om det är mycket som slagit ner just nu, så är det en del som lyfter upp också.

Det är så skönt att det börjar bli höst. Det enda tråkiga med det är att alla dessa mysiga hemmakvällar som jag älskar med hösten kommer bli ganska ensamma jämfört med förra årets höst. Det är svårt att inte tänka tillbaka ibland.
Thank god for my friends!

Kommentarer
Postat av: Anna Haegerstam

Du är grymt duktig på att skriva Heidi!

2010-08-23 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0