Bakis o skakis

Det är en sak jag inte riktigt förstår. Jag drack en flaska rosé igår, en öl på vägen ner till hotellet och jag tror jag blev bjuden på en öl inne på hotellet med. Men därefter höll jag mig till vatten hela kvällen! Likväl var jag full när jag kommer hem och vad värre är: jag lider av bakfylla.
Jag är så lättpåverkad!

Jag somnade nog nån gång runt femtiden inatt, och idag ska jag åka iväg till mammi och hjälpa henne med att göra om i hennes sovrum. Ett löfte jag ångrar lite just nu. Men hon ställer upp så mycket för mig så då gör jag det för henne. Det är bara till att svälja en näve ipren och bita ihop.
Ikväll hade jag nog egentligen velat vara kvar i Nässjö för att gå till Ivan men det går inte.

Jag är fortfarande sprudlande glad över att Theodor har behagat titta fram till världen!
Jag ser fram emot att få träffa honom!

Nu ska jag duscha, tvätta bort sminket och sådär. Sen ska jag försöka tvinga i mig frukost innan jag tar mig bort till Ida och Adam för att ta hand om katterna. Därefter far jag till Vrigstad!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0