Morgonstund har guld i mun...

Det är torsdag idag.
Dagen började underbart, bättre än de flesta.
Jag var ledig idag, jag övervägde att jobba ett par timmar imorse men kände inte att det var lönt för så kort tid eftersom jag idag skulle in till Eksjö. Min käre mor har opererats igen så jag och Sabina tågade in för att finnas där.
Det är första gången jag verkligen umgås med Sabina på tu man hand utan Boris, något jag tyckte var väldigt kul.
Bättre svägerska kunde brorsan nog inte hitta till mig!

Nu befinner jag mig hos mor, jag har tänt en mysig brasa och lagat middag. Nu ville hon se antikrundan varpå jag passade på att sätta mig vid internet för att planera min Romresa.
Vad jag längtar till Rom! Jag ska fara med Jimmy och Johannes, vi är en perfekt trio!
När Johannes bodde ett tag i Nässjö så umgicks just vi tre en hel del och hade väldigt roligt ihop. Därför är jag övertygad om att resan kommer bli kanoners!

Nu har jag en bra helg framför mig att se fram emot så länge, T-Björn fyllde år i måndags något vi tänker fira med en heldag på lördag, och på söndag ska jag hem till Boris och Sabina för lite kalasande och för att träffa hennes familj för första gången, eftersom hon fyller år imorgon.
När jag ändå är i Jönköping på söndag så ska jag passa på att träffa Sophia, som jag inte träffat på evigheter! Jag ser jättemycket fram emot det♥
Jag övervägde att åka in till jönköping imorgon med för fest, men jag känner att jag kommer behöva ha min fredagskväll hemma eftersom jag inte är hemma på hela dagen imorgon heller.

Jag mår så bra idag.
Inre värme, inre solsken, inre drömmar.






Kommentarer
Postat av: Ida Nordquist

Sen när lyssnar du på min Jonne <3 ????

2010-04-08 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0