Feedback

När jag vaknade imorse så ville jag så fruktansvärt gärna bara somna om. Jag hade blott sovit sex timmar, jag kunde inte somna igår. Jag har upplevt en del sömnstörningar på sistone.
Dock var jag så illa tvungen att stiga upp vid åtta för jag skulle iväg till kvinnohälsovården. Jag ringde dit i ett desperat försök att ändra tiden till nästa vecka så jag kunde få somna om, men jag kom inte fram så jag fick tvinga mig dit.
Den starten på dagen har gjort mig mör som en bankad schnitzel och idag har mina krafter legat på noll.
Likaså har jag varit förvirrad mest hela dagen. som vanligt kanske...

När jag gick hem från kvinnohälsovården började det kurra i magen efter frukost. Ett sug efter Special-K-flingor med banan dök upp i mitt inre och jag svepte igenom konsum efter förnödenheterna (och på vägen hem därifrån svepte jag även igenom Lindex för förnödenheter såsom en ny bikini som jag bara råkade få syn på i förbifarten. Gilla.)
Väl hemma hällde jag upp min skål med flingor o banan och insåg att det här är ju nästan riktigt nyttigt. Jag sabbade det med några slevar oboy över det hela innan jag slog på mjölken.
Livet är gott.

Trots mina ickeexisterande krafter var det riktigt trevligt att komma till jobbet idag, då jag möttes av direkt och mycket positiv feedback angående mitt arbete från igårkväll. Jag hade tydligen gjort ett jättebra jobb och gjort mer än min nya prodledare hade förväntat sig, och det kändes riktigt bra att få höra att man är duktig. Det gjorde min dag och jag fick en aning mera kraft under resten av dagen.
Jag fick dessutom mod att lämna in min ledighetsansökan inför Romresan. Den är inte godkänd än.
Men seriöst, det vore konstigt om jag inte får ledigt! Eller? Gah!

Nu ligger jag o chattar med Brandon, han kommer förbi nässjö i helgen så vi planerar att ses, kolla på konst, dricka kaffe och förtälja varann om allt som händer i våra liv. Framför allt kommer han förtälja en hel del hoppas jag för han har en mycket speciell utställning i Stockholm i gamla stan just nu och jag har höga förväntningar angående resultatet från den. Brandon håller på att slå igenom på riktigt! Det är så fantastiskt!
Och nu planerar vi bara fler o fler tavlor som jag ska posa på! Fruktansvärt kul!

Apropå tavlor så är jag lite arg på mig själv för att jag är så dålig när det gäller att ta kort nu för tiden.
Varje gång jag hittar på något och gör något roligt, spännande eller på annat sätt något som är värt att fotograferas så är jag för upptagen med att ha kul för att komma ihåg att ta kort. Det är ju bra på ett sätt, men dåligt på ett annat.
Jag vill ha fler kort från mitt liv, mina dagar och härliga stunder.
Jag vill ha visuella minnen från mina upplevelser och vardagar.

Jag kämpar nu med att komma igång med att ta kort igen, något som går segt.
Men jag tog en del bilder i lördags. Jag bjuder på några på mig, Boris, Sabina o Torbjörn.



Åh. Jag måste bli kamerafjant igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0