in the city of "Wome"

Denna helgen har tagit på mina krafter och jag är evigt tacksam att det är kvällskift som gäller imorgon.
Jag behöver sova!

Jag har knappt varit hemma på hela helgen, den tid jag planerade som "hemmatid" rände jag ju som tidigare skrivet iväg till andra sidan stan.
Lördagen blev verkligen en heldag, jag var inte hemma förrän vid ett på natten, men den var verkligen kanon och fylld med många skratt och varm lycka.
Idag var jag inne i jönköping igen, fikade med Tjockfia bland snobbisar, promenerade i kylan och babblade lite. Sen skjutsade hon mig till Boris och Sabina där det kalasades med blåbärstårta.

Nu under kvällen har jag, Jimmy och Johannes msndejtat och fixat bokningen till Rom, så nu är det bokat!
Känns så bra, känns så definitivt, nu vet jag att det blir av!
We´re ready for Rome, but the question is; Is Rome ready for us?


Or shall I say "Wome"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0