Lång fredag.

Långfredag. Ja. Det kommer bli en lång fredag.
Jag var bjuden på grillfest ikväll men den får jag skippa. Sen kanske Ida o jag skulle hitta på något men eftersom jag är sjuk räknar jag med att ligga ensam hemma.
Jag mår dock mycket bättre, känner mig feberfri och jag vill kyssa den som uppfann Nezerilet!
Lik förbaskat är jag fruktansvärt trött och orkeslös och när jag tänkte att jag kunde trösta mig med internetshopping så kände jag ändå att jag inte orkade. Jag orkar inte ens det. Det får bli ett eftermiddagsnöje.

Nu tänker jag lägga mig i soffan med Movitz och Fredman.
Här ska gosas!

 

Jag brukar alltid säga att kärlek är den bästa medicinen.

I brist på annan, får den komma från mina katter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0