Glad Påsk

Jag är i Vrigstad och upplever en riktigt bra påskafton.
Mammi och jag har spelat bort tiden med Worms, och därefter tog jag en lång och härligt solig promenad med Laban.
Mammi håller på och lagar lammsteken som blir lite sen eftersom vi spelade Worms lite för länge. Så blir det när man har roligt!
Idag är jag feberfri och det gör otrolig skillnad på hur jag mår.

Vi har en tradition sen jag var liten att vi barn alltid får leta efter påskägg som mammi gömt någonstans i vardagsrummet. Idag valde jag att utveckla traditionen lite och överraskade därför mammi med att ha gömt ett ägg till henne med! Hon blev så glad, och det var så kul att se henne leta för en gångs skull, och sedan satt vi länge och pratade, åt vårt påskgodis och drack kaffe.♥

Jag hittade en ett år gammal bild på mammis dator från förra påsken.
Med den önskar jag eder alla en glad påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0