tristess

För flera veckor sedan ringde jag ordföranden för NAMK och sade upp mig som entrevärd. Ändå ringer de nu och frågar om jag inte ska vara entrévärd längre. Det visar ju bara vilken kommunikation och ordning det är i klubben.
Konstigt att jag inte orkade med det längre?

Jag sitter hos mammi o har gööööötråkigt. Jag orkar inte göra nåt, och det finns inget att göra heller.
Jag längtar hem till min kissekatter.
Men snart kommer mammi hem från jobbet så då blir det bättre.
Då ska hon laga middag o sen skjutsar hon hem mig. Mammor is the shit.

I brist på saker att göra sitter jag o kollar på nätshopping, men beställer inget. Jag har redan beställt massor, både från HM o Nelly. Ett paket kom idag, och det ska bli kul att få se innehållet o prova kläderna!
Shopoholist I am!

Fast.. Jag rensade ur garderoben i helgen så kanske får det plats med lite till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0