Tristess AB

Jag är uttråkad.

Det är tråkigt väder och det blåser som det alltid gör en höst i nässjö. Så man vill inte gå ut, jag är sjuk så jag kan inte hänga med mina kompisar för då blir de sjuka, och min lägenhet börjar kännas som en cell.
Jag har dessutom ingen ork till att göra nåt kreativt eftersom jag inte mår bra.
Hur lång tid kan det ta att bli frisk egentligen?!
Jag är trött på sjukan. Jag fick hem nya kläder från Nelly o HM igår men inte ens det får mig att le just nu. (men åh, underkläderna var såå fina!!)
Men det muntrar inte upp ändå.
Jag sitter här i mysbyxor, har extremt kalla fötter (ett tecken på att hösten är här på riktigt, nu kommer jag ha kalla fötter fram till april) och varma sockar hjälper inte.
Hade jag inte varit så täppt i näsan hade jag kännt mig ganska okej egentligen. För hostan är inte så farlig just nu. Och febern är väldigt låg om den ens finns.
Men ändå har jag ingen ork för näsan är täppt och det är så segt att göra nåt när man måste snyta sig var femte minut.
Jag ligger i soffan o tittar på dvder med 2½ men, avsnitt efter avsnitt men nu har jag tröttnat.

Jag är uttråkad.
Vad kan man göra när man är sjuk, ensam och har damp?
Jag ska nog försöka sova bort några timmar nu. Om jag ens kan somna.

Det här är min klagan. Ibland måste jag bara få klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0