power - out.

Känns som att jag aldrig blir bättre.
Inatt vaknade jag av att jag nästan inte kunde andas. Jag hade en enorm smärta i bröstkorgen o andningen var som ett astmaanfall. Jag kände att jag  behövde hosta men höll inne hostan för vid varje hostning kändes det som knivhugg i luftrören.
Jag steg upp och drack vatten, tog ipren och hällde i mig hostmedicin sedan satt jag uppe till andningen var normal och smärtan dämpat sig lite. Sedan lade jag mig i sängen och försökte förstå smärtan. Efter ett tag måste jag ha somnat, och när jag vaknade imorse var smärtan nästan borta, jag var bara lite öm efter allt hostande.

Jag ligger i sängen mest hela tiden. Jag orkar inget annat. Jag försökte äta innan men det gick inget vidare, aptiten ligger på noll.
Jag har ju ingen tv, och inga filmer heller. Så man ligger med datorn i famnen o är inne på facebook. Vilket liv.
Men snart ska jag nog försöka ta mig till macken iallfall och hämta ut paket som har kommit. Det kanske piggar upp mig lite.
Måste köpa lite grejer med, mjölk o så, så att jag kan göra varm choklad! Det är gott för själen.
Först måste jag nog sova lite.

Jag vill bli frisk. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0