Grå kärlek o kajflickor.

Nu sitter jag med Fredman i famnen o sjunger "han är så grå o fin, min lilla gosmaskin"
Jag älskar verkligen mina myskatter! Fredman är ursöt när jag har honom i famnen och sjunger "i ett hus vid skogens slut" o gör rörelserna till låten med hans tassar:)
Grå kärlek!

Min lilla "fyra nyanser av brunt" som jag kallar Movitz klättrar runt över allt där man kan ha ner grejer. Dampkatt! När jag kom hem från jobbet var alla skåpsluckor i köket öppna o saker utrivna. Det är alltid lika spännande att komma hem och se vad som hänt med mina saker!

Idag mår jag ganska bra, hostan har lagt sig lite. Efter en månad tycker jag att det är på tiden att jag blir av med hostan. Så fort jag försöker träna så sätter hostan igång och straffar mig i dagar efteråt för att jag tränar när jag inte är fullt frisk. Dumma hosta!
Men det känns som att jag kommer må bättre till helgen iallafall och det är tur det för då bär det av till Sophia o Magnus! Lite fest o kalas med goda roliga vänner och även en del folk som jag ännu inte träffat. Det kommer bli jätteroligt, och en sak som jag nyss kom att tänka på. Tjejgänget från förra året är alla samlade! Jag tror det iallafall. Alla härliga brudar som man hängde med förra sommaren o hösten, de som man letade efter Kaj med, de som man upptäckte nattliga lekplatser med, de som man hade så förbaskat roligt med! Varför samlas vi inte oftare?
Om det ska firas med en flaska rött eller några öl har jag inte bestämt mig för än. Time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0