stirb nicht vor mir


Varför måste söndagskvällar ta slut?
Och varför är det inte fredagkväll ännu?
SEHNSUCHT SIND SO GRAUSAM!!
Apropå det så gillar jag Rammsteins nya video. Rammstein kommer till Sverige i februari. Som jag har längtat efter att de ska komma till Sverige igen! Men jag kan ändå inte bestämma mig för om jag ska gå eller inte. Det får jag se då.

Idag är jag trött och har ont i ryggen efter jobbandet. Det var tungt att gå hem, och eftersom det är ungefär 7+ när jag går till jobbet så blir det alltid att man är för varmt klädd när man går hem. Trots att man inte tar på sig allt man hade på sig när man gick till jobbet. Samma sak varje vår o höst.
Idag ska jag ut på stan, woohoo metropolet nässjö med allt vad det innebär! Det vill säga ett lugnt lunkande i tråkiga butiker, spendera ett par kuponger på åhlens och köpa ett födelsedagskort till min älskade gudson som bara blir äldre o äldre.
Jag har sagt åt honom att sluta växa, att fortsätta vara bebis men han är så trotsig! Han lyssnar helt enkelt inte på mig. Jag har väl ingen pli på honom antar jag.

Jag vill ha fredagkväll. Eller lördag kanske? Ge mig hela helgen nu. För det är stunder som då som jag mår som allra allra bäst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0