Beautiful day!



Idag fyller jag år. En födelsedag som jag nästan själv glömde bort!
Det har varit en bra dag, min telefon har pipigt hela dagen med sms som gör en glad och när man kommer hem från jobbet känner man sån lycka att man blir tårögd.
Vissa saker betyder verkligen sååå mycket!
Mer än vad jag själv kunnat ana!

Jag har i det stora hela varit väldigt lycklig på sistone. Så lycklig att jag ibland inte kan somna för att jag är så lycklig att jag är alldeles uppspelt! Jag har nog aldrig mått såhär. Det är nytt för mig. Men det är skönt, och jag har konstaterat att September är min favoritmånad.
Som Anders Timell sade idag. September är det nya maj.
Allt är så vackert just nu! Allt!

Men vackrast är nog det där som inte syns. Det som finns där, så påtagligt, så översvallande, men ändå så döljt. Något man bokstavligen inte kan sätta fingret på men som ändå strålar så starkt och fångas in i varje glimt.
Vackrast är min lycka.
FIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0