Myspys with the best. Yeah!

Hela veckan har jag tänkt att i helgen, då ska jag bara ligga hemma.
Orka göra något annat liksom?
Men så kommer fredagen och ja... Ligga hemma? Nej.
Så nu ska jag göra mig fin, (inte så svårt) sen så ska jag iväg på underbart fredagsmys.
Film. Godis. The best.
Jag är sämst på att hålla mig ensam hemma!
Imorgon verkar det bli kalas på Ivans! Det kommer bli kul, men vad fan ska jag ha på mig?
Jag vill ha min gröna kjol, men den är trasig:(

Någon som är bra på att byta blixtlås?

Nu ska jag ner till macken o hämta ut ett HMpaket med. Se om det finns något användbart där!


Förresten så har jag nämnt tidigare att jag jobbar med idioter.
Jag har skaffat mig en teori om att idioterna är utsända av al qaida för att förstöra en vanlig god flickas vardag. Det måste vara någon form av terrorism! För denna arbetsdagen var för idiotisk.
Idioter! Jag längtar efter att skiftet ska vara över!
Man kan bara inte vara så dålig på att göra sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0