Hemma igen efter ett härligt dygn i Bankeryd.

Home sweet home!
Det är alltid skönt att komma hem på ett sätt men jag ska ärligt säga att jag hade det så bra i Bankeryd att jag lätt hade kunnat stanna längre om jag bara haft tid till det!
Festen igår var kanon, och allt var verkligen på topp. Sophia o Magnus är bäst!
Tyvärr så glömde jag kameran hemma, det var en sån kväll man gärna vill minnas i bilder men jag får väl sno åt mig några bilder från de andra sen.
Idag var jag bakis när jag vaknade, men det släppte efter ett tag. Men det har absolut inte varit en dag för snabba ryck. Jag är lite som en ko idag, lunkar lite, som i en dimma.
Jag kom nyss hem till min lägenhet som är i behov av städning. Men jag orkar verkligen inte, jag tänker bara städa undan det värsta, sen ska jag slappa och halvsova, kanske slötitta på fotboll eller nåt.

Inatt drömde jag förresten att jag var så tjock att jag hade massa valkar! Tre-fyra stycken. Och när jag skulle knäppa behån i ryggen så blev det ett sånt där glapp som det blir på tjocka människor som har för liten bh.
Jag såg verkligen ut som en michellingubbe och när jag då vaknade, kröp upp ur soffan och gick in till badrummet så blev jag förvånad och glad när jag såg mig i spegeln. När jag steg upp så halvsov jag nog fortfarande för jag hade inte fattat att den där tjockisgrejen var en dröm så när jag såg min smala kropp och fina mage i spegeln så blev jag så glad och mådde verkligen jättebra!
Jag vill verkligen inte bli tjock. Jag ser inte ner på tjocka människor eller nåt sånt, absolut inte, men jag själv skulle inte trivas med en sån kropp.
Så dagens tacksamhet: Min fullt friska fina kropp. Jag borde vara mer tacksam mot den än vad jag annars är.

Fast idag är kroppen lite seg. Men det är självförvållat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0