Happiness

Idag känns det som att jag är kär i hela min tillvaro.
När jag gick hem från ica idag så njöt jag av luften, stillheten och den vackra kvällshimlen.
När jag gick förbi torget så spelade kyrkklockorna Scarborough fair och jag tänkte att jag verkligen älskar livet.
Jag har aldrig mått såhär bra psykiskt innan.
Jag har alltid mer eller mindre gått med en skugga inombords, en känsla som inte går att förklara.
Jag har aldrig varit riktigt riktigt lycklig som jag är nu.
Jag är tryggare i mig själv än någonsin och jag är tryggare i min tillvaro än någonsin.
Jag älskar att jag har de jag älskar och jag älskar att jag har allt det jag har.
Livet är så fantastiskt, och trots att det finns dagar då det känns som att allt är åt helvete så är den tid jag lever i nu den bästa. Det är första hösten för mig utan höstdepp.


I like it!


Dagen har för övrigt spenderats med fröken Q o Jimmy. Den har varit toppen.
Kvällen blir bättre.
Nu blir det världens bästa söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0