For real.

Jag har just tittat på Lars and the real girl.
Väldigt speciell film.

Idag fick jag jobba över. Det var riktigt jobbigt för jag hade så ont i huvudet att jag mådde illa. Mensvärk.
Men efter att ha varit ute på monteringen och fått ipren av Lennart som har konstiga behov med sin tryckluftspistol, så mådde jag efter ett tag bra igen.
Trött dock.

Men det var då det. Jag är visserligen fortfarande trött men mår helt okej.
Har myspyst i soffan, tittat på filmen som handlade mycket om ensamhet, glatt mig över att inte ligga ensam i soffan utan uppkrupen med någon, och snart ska jag ta tag i allt det där jag borde göra istället för att slöa med datorn i sängen.

Vart tog helgen vägen förresten? Den bara försvann.
Men bra var den. Som alltid. Bäst.


Btw..
Kan inte någon gräva ner Katrin Zytomierska? Djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0