WTF??!

Ni vet såna där kedjegrejer? Typ "om du inte vidarebefordrar detta kommer du bli ledsen över något inom en timme"
eller "om du vidarebefordrar detta till 10 personer så kommer du bli glad över nåt inom en timme" osv.
Jag såg just en sån på bilddagboken.
Det stod;
______________________________
Är jag det allra minsta söt ?

ALLASVARAR!!

Alla lägger upp denna text, annars kommer din mamma dö inatt
______________________________

Men vad fan? Vad är det för skit? Värsta hotet ju! Såna där andra kedjegrejer kan jag finna mig i (men jag är ju så skrockfull att jag alltid måste skicka vidare) Men när det hotar min mamma. Då blir jag förbannad. Det är ju löjligt!

SKÄRPNING till den som kom på den iden!


Och nu måste jag lägga upp den texten för jag är på tok för skrockfull och älskar min mamma på tok för mycket för att våga riskera något bara för att jag inte tror på såna grejer. Man vet aldrig och om hon dör inatt kommer jag anklaga mig själv.
Så nu ska jag lägga upp texten, sen ska jag ringa min mammi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0