wind of change.

Nyss hemkommen från Edden o hans finfina lya som snart är min!
Det kommer bli toppen att bo där, fast lite vemodigt känns det ju. Min lägenhet är ju ändå ganska fin, men det är så mycket som inte är som det ska.
I den lägenheten som jag flyttar till om ett par månader så är det burspråk i alla fönster, skithögt i tak o två walkinclosets!!
Och ni som läser tänker säkert; varför tvekar hon?
Och det undrar jag med.. Jag antar att jag är skraj för förändringar. Men ibland kan förändringar, stora som små, vara nyttiga för en. Och jag tror jag kommer må bra av att bo där. Lite jobbigt att fixa allting bara men jag vet, det kunde varit jobbigare..

Och nu ska jag slänga mig i sängen o gosa mig till sömns med mina små katter.
Imorgon börjar man jobba klockan 5. Usch!

Kommentarer
Postat av: hanna

fan vad bra! Det borde jag verkligen göra då ju. Längesedan vi sågs kompis! =) Blir det hultfred?

2009-05-29 @ 06:22:41
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0