tråkotrötttidsfördriv.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Självklar, om allt.
Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
Vilka vitaminer åt du när du var liten? Öhm..
Vad åt du senast? Grillad kyckling, friterad potatis, tsatziki, o sallad.
Har du fått någon komplimang idag? Nej det tror jag inte. ILLA!
Har du varit med i en rättegång? nope
Är du polare med grannarna? Jodå, vissa trillar in på fester ibland.
Vilka språk talar din mamma? Svenska, Engelska o Tyska
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Senaste piercingen? Naveln
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När mamma gav mig skjuts hem.
Gay? Nej. Lite bi kanske.
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja, men det är sällsynt.
Har du äggat ngn? Nej.
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Ja, så går det när man smiter iväg till Paris o gifter sig o lämnar sin son o nyckeln till huset i mina händer..
Suger det här? Jag gillar såna här tidsfördriv
Har du varit på stranden? För ett par veckor sen
Har du haft en stalker? Oja. har jag ofta.
Minns du din/dina musiklärares namn? Hmm nej. Men minns att min klass var så hemsk att min musikfröken började gråta o gick o sa upp sig.
Hur bra är din syn? Bra men har blivit sämre det senaste. För många svarta fläckar nu.
Har du varit på ett party? Partyprincess, indeed I am.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Mysigt om de inte biter mig
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Beklaga sorgen?
Har du varit utomlands? Ja kom hem igår från Budapest ju!
Har du sett din bästa vän naken? Ja.
Vilket är det bästa bröllop du varit på? Idas o Adams var helt underbart.
Var är dina syskon just nu? Har inte koll på alla.
Vad var den senaste drömmen du minns? Inatt drömde jag att jag o massa pensionärer sjöng "vår tupp är död"
Vilken tid gick du upp i morse? halv åtta
Vad ska du göra i helgen? Ta det lugnt.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "har aldrig tänkt så här mycket på dig och det är inte sex jag tänker på heller! =) shit vad kär jag är i dig Heidi ! ! !"
När var du riktigt sjuk senast? Minns inte.
Vem är den senaste kändisen du tog på? Kändis? Petter tror jag.
Vad finns i din bakficka? har inte på mig nån bakficka.
Har du färglinser? Nej mina ögon är så fina som de är
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov riktigt gott i gästsängen hos mamma.
Vad är det första du gör på morgonen? Det beror på vart jag vaknar.
Vad ska du göra efter det här? Sova
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 6
Vilken svordom använder du mest? Jävla
Äger du en Ipod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:30
Hur många resväskor äger du? 4
Använder du flip flops även när det är kallt ute? Nej då är det ju kallt.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica och hemköp.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Vet inte.
Vilken var den senaste filmen du såg? Quest for the holy grail
Har någon av dina vänner barn? Jajamen
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus.
Har någon någonsin kallat dig lat? Det händer väl nån gång.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna? Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Vet inte
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Chokladmjölk är godast men onyttigast... hmm..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja. Stor hemlighet var det med.
När var senast någon stötte på dig? Idag.
Använder du huvtröjor? Inte ofta.
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Yes
Vem var den senaste som ringde dig? Hanzi
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Vet inte.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Jag tror inte. Jag vet.
Vilket riktnummerområde befinner du dig i? 0380
Tittade du på tecknat när du var liten? såklart det gör jag fortfarande.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? stort.
Hur många syskon har du? 4
Är du blyg inför det motsatta könet? Verkligen inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Lejonkungen
Äger du några band-t-shirts? Metallica, in flames o iron maiden haha
När flög du senast? 2005
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Ja.
Pratar du några andra språk? Engelska o tyska
Diskar du din egen disk? Ja vem ska annars göra det?
Har du gråtit offentligt? Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Oftast.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Ja. tatuering tack!!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Hade ju varit trevligt.
Kan du kasta macka? Nej. Jag försöker att inte kasta mat.
Vad har du för väder? Soligt men kallt.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? ja.
Har du en blogg? Ja, du läser den ju
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Bild.
Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, smart och god.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Om jag blir attraherad av en människa så är det ju för att jag tycker att han är attraktiv?
Vilken är din favoritdrink? Vet inte.
Gillar du din boendesituation? Ja, den duger, men ser fram emot nästa.
Hur många timmar måste du sova för att fungera? 8
Äter du frukost dagligen? Ja, tror det.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? När jag jobbar ja.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Nej, mina lärare vande sig vid mig ganska fort tror jag :P
Vilken är din favoritfrukt? Äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja pedantisk!
Tror du på liv på andra planeter? ja.
Vilken var den senaste personen som gjorde dig arg? vet inte.
Tror du att gud är man eller kvinna? kvinna.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? Motsatta tror jag. En del tjejer ogillar mig pga ren avundsjuka, och för att är rädda att jag ska ta deras killar eller nåt. men de tjejer som är säkra i sig själva brukar var lätta att komma överens med.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Heidi för att pappi tyckte det var fint, Tove för att mammas tonårsidol döpte sin dotter till det, Anna från gammelmormor, Maria från gammelfarmor och Helena har jag inte koll på.
Gillar du senap? Ja.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? fan med.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet.
Sover du på sida, mage eller rygg? Sida.
Har du någonsin köpt något från ebay? Nej.
Tycker du om att krama folk? Mera gos åt folket!
Äger du en digitalkamera? Ja.
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Säga försiktigt att jag inte är intresserad av personen på samma sätt. (händer mig ganska ofta.)
Vilken är din favoritkaraktär i star wars? Chewbacca ser gullig ut..
Tycker du att du är attraktiv? Ja.
Vad är du allergisk mot? Skaldjur o svamp
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Varför inte?
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej. Jag tycker det är gott så försöker inte tänka på det.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat? Peter tror jag för mammi har alltid velat ha en son som skulle heta Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0