sleten.

Nu när jag ska blogga så började jag skriva på engelska.
Sitter på msn o snackar med en snubbe jag träffade i Budapest. Norbert Peter.
Han är från Budapest från början men flyttade till Dublin för ett par år sen.
Riktigt trevlig var han och vi bestämde att vi skulle hålla kontakten. Så nu sitter vi o tjötar på msn.
Nice =)
Men engelskan sitter kvar i fingrarna lite:P

haha nu skriver han att han läser min blogg men inte fattar nåt. stackarn haha.

Jag har tänkt skriva allt jag gjort i budapest och återigen så kommer jag inte till skott.
det har hänt mycket helt enkelt. ska försöka få upp lite bilder så småningom så ni får se hur underbart det var:)

för att sammanfatta allt så var måndagen dagen med den mysigaste kvällen för då åt vi jättefin middag o åkte båt på donau, tisdagen var dagen då man såg mest utav den vackra staden, då gick vi uppför gellertberget och gick på slottet o stan, onsdagen var härligast för då badade vi i terminalbad o gick på zoo och torsdagen var riktigt nice, då drog vi ut på den lilla ön som ligger i donau o cyklade runt på pompom cykel:) härligt härligt:) o sen gick vi på stan o shoppade o drack öl o coladas. the shit.

veckan har varit toppen helt enkelt. Och idag var den toppen med för idag hade jag gullebesök.
Myspys o fnitter o lycka.
Ingen gör mig så lycklig som han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0