med andra ord..

Jag brukar tycka om torsdagskvällar. De brukar innebära helg.
Men nu har jag börjat arbeta vanliga tider, vilket innebär fredagar. *suck*

Denna helgen blir det mycket förberedelse för nästa helg eftersom jag inte kommer ha tid nästa vecka.
Förberedelse inför Budapestresan!
Och så ska jag vara barnvakt åt brorsonen med! Myspys!
Det var länge sen nu jag träffade min lille prins så det är på tiden!
Det kommer med andra ord bli en bra helg, trots att jag inte kommer ha möjlighet att träffa Gulle på hela helgen.
Men det är bra att sakna! Jobbigt att det är så plågsamt bara.
Nästa helg blir bättre. Så mycket bättre!!

Jag har ordnat ordentligt med kattvakt med under den veckan jag är i Budapest, så jag har nån som bor i min lya lite, o en till som kommer hit varje dag.
Så mina katter inte blir för ensamma. Det svider lite att lämna dem. Men med både nån som bor här o nån som hälsar på så blir det ju bra.

Idag fick jag för övrigt en väldigt gammal låt i huvet. Från ingenstans var den plötsligt på repeat i min hjärna. Det gick ut över min jobbarkompis (som jag snackar med i walkietalkielurar hela dagarna) eftersom jag försökte muntra upp honom hela tiden (han hejar på Chelsea o de förlorade en viktig match pga en pundardomare igår). Så jag sjöng den för honom, och efter ett tag blev han muntrare. Om det har med sången o göra är tveksamt.. Hmm... . Nåja här är den iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0