Soffliggardag.

Det är äntligen fredag och det är äntligen helg.
Trots att man bara jobbar till ett på fredagar så kändes denna dagen som den längsta dagen EVER!
Det fanns inget att göra på jobbet vilket resulterar i att man skrapar o hugger  bort färg i den stora lackautomaten.
I 5 timmar satt jag o högg o drog o slet bort de klibbiga stora fasttorkade lackbumlingarna.
Att få komma hem var dagens bästa. Och att få skjuts av Björn gjorde det ännu bättre =)
Det blåser rejält idag, och det är inte kul att vandra i en stad som Nässjö då.

Idag tänker jag nog hålla mig inne. Kompisar hör av sig o vill hitta på nåt. Festa. Men nej. Ingen fest för min del idag.
Jag har kännt mig riktigt krasslig idag så jag får se om jag ens går till gymet.
Men med tanke på hostan o den rassliga känslan i mina luftrör så bör jag nog ligga hemma.
Nån som vill pyssla om mig medan jag ligger under täcket i soffan?

Just nu har jag en katt som i över en timmes tid lekt med samma leksaksmus. Tänk om jag också var så lättroad.. Åh vad härligt det hade varit.  Fast ibland är jag det. Om jag är lite trött eller är full... Då har jag roligt åt det mesta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0