Samstagsmorgen!

Aaaaaah, det är lördagsmorgon, och resfebern fladdrar runt likt fjärilar i magen!
Snart är vi på väg!! Wiiiiie!

Idag är en händelserik dag från början till slut, snart ska jag ner på byn o handla lite inför resan.
Sen kommer älski med de sina och vi ska fika, (så jag ska baka muffnis snart med!) och senare ska jag laga middag till dem=)
Där emellan ska vi ut i skogen o njuta o promenera. ♥

Därefter kommer Qamilla till mig, hon är en av mina kattvakter medan jag är borta. Jag ska visa henne vart alla kattgrejer finns o ge henne nyckeln. =) Sen ska jag sova tills Sophia kommer runt 22tiden och då stiger jag upp o börjar fixa med allt inför resan som inte redan är fixat. Och så blir det massa wiispelande och vin =)

PIRI PIRI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0