när man sovit på saken.

okej, så nu har jag pratat med "nya hyresvärden". Och det lät på han som att han tänker göra som så många andra hyresvärdar passa på att göra när lägenheten byter innehavare. Höja hyran. Och isåfall så sparar jag ju ändå inte 500 spänn i månaden.
BLÄ
Och då börjar jag undra; hur mycket är jag beredd att betala för den?
Och dessutom har jag tänkt mycket på om det är värt att flytta när man planerar att flytta igen om typ ett år?
Är det värt allt slit?
Det jag tänker mest på är löjligt nog burspråken. De är perfekta när man har katt.
Men badrummet är tillomed mindre än mitt, o mitt badrum är ju såååå fint.
Nåja. "Nya hyresvärden" skulle höra av sig nästa vecka. Men då är det lite sent att säga upp denna lyan, vill ju göra det innan månadsskiftet. Men till dess kan jag ju verkligen överväga saker o ting.


Nu tjatar Jimmy på msn om att jag ska komma o öla. Men hade ju tänkt vänta med det tills imorrn!
Idag är man sleten, började jobba tidigare idag, det har gått åt helvete på jobbet eftersom nytt folk inte tycks höra vad man säger till dem o bara för det blev man tvungen att jobba över en timme med. SEGT.
Men ska powernapa nu sen får jag se vad det blir ikväll: träning eller öl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0