My crib



Hanna var ju nyfiken på hur det såg ut i min soffa så jag lägger upp en bild. De röda kuddarna är numera gröna. Och jag har bytt till vita gardiner med vilket gör att det blir mycket ljusare i min lägenhet. Och det är härligt med lite ljus nu när det är vår.



Och så här ser det för tillfället ut mittemot soffan. Snygg tv jag har va? Den är inte värsta påkostade plattTVn med bra bild o widescreen. Men den är liten o fin o den matchar in rätt bra. Och jag tittar ju ändå aldrig på tv så en tv som den är tillräcklig för mig. Jag gillar den verkligen=)

Thats all for now.

Kommentarer
Postat av: hanna

ja tina är bäst! Kuddarna var ju jättfina. jag ska nog ta en sväng till ikea snart. Jag tror minsan att vi har ganska lika smak för jag har samma gardiner tror jag.

2009-05-12 @ 12:23:56
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0