Det går bra nu

Snart är det dags att packa ner datorn i den gröna kassen jag brukar ha den i.
Kanske är det dags att lägga pengarna på en datorväska men jag hittar aldrig någon snygg.
Sen bär det av mot tåget som tar mig till Hanzi o Kevin.
Det är verkligen nice att ha en bärbar dator när man ska sitta på tåg i en dryg timme.
Idag ska jag som sagt sitta barnvakt. Jag ser verkligen fram emot det!
Och det har börjat pirra i mig nu när jag tänker på nästa vecka. Mycket att se fram emot på en o samma gång!

Nästa vecka kommer bli underbar. "ALOT"



Kommentarer
Postat av: hanna

Jo visst är det skönt att vara ledig fredagar. Jag som är så trött. skönt! Skaffa poalre dag blir det då =) nästan som att söka jobb här i gislaved, väldigt dåligt om det. drygt att gå från ledig till inte ledig fast det är mer pengar.





aha. då fattar jag. Jag ska kolla in ikeas sida u poch se om jag hittar några andra att pyta med.

2009-05-09 @ 13:41:29
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0