Dagen efter.

Jaha, dagen efter. Godmorgon.
Jag var helt inställd på träning igår när Johan skrev o frågade om jag skulle med på afterwork.
Jag såg ut genom det solsmekta fönstret och tänkte att när det är så fint väder är det härligare att köpa en öl än att träna.
Så jag kastade mig i duschen o gjorde mig sedan iordning.
Vi var först på guldgaffeln men gick sedan till hotellet.
Jag hade tänkt ta det lugnt, bara dricka några öl men efter några öl ville jag ha några till =P
Och sen dök Björn upp med och eftersom han fyllde 25 så bjöd jag honom på en isbjörn o tog en likadan själv =) GOTTI

Det var väl i regel en bra kväll, men att vakna dagen efter är seeeeegt.
Så det blir att se massa filmer som jag lånat av älski o slappa.



Men att höra all tvivel som finns i andras tankar gjorde mig lite nedstämd. Lita på mig.
Tvivla inte för det kommer bli så bra allting. Om man bara vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0