Budapest

Jag är äntligen i Budapest!

Dagen har bőrjat bra med en rejäl frukost!
Därefter begav vi oss ut po äventyr som bőrjade i en park o senare po stadens gator.
Vi slank in i en godis/leksaksaffär där vi hittade alkohol till tusen!
Det blev fem starkől sen letade vi reda po en bra park där vi slog oss ner o njőt av värmen:)
Nu sitter vi i hotell-lobbyn där jag hittade denna dator som man betalar med mynt főr att använda.
Tyvärr har den ingen minneskortläsare so ni for inte se nogra bilder än. Men vi har redan tagit jättemonga.
Datorn saknar en bokstav med som ni kanske märker. Jag ersätter den med ett o :)

Igor var vi i Dresden som e en fantastiskt vacker stad och jag hade gärna stannat där längre!
Ikväll blir det en bottur po Donau o lite vin. MYS!

Nej nu ska vi snart  upp till vort rum. Men jag kanske kan uppdatera mera sen!

P.S Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0