The weekend

Ojojoj. Vaknar upp efter en helhelg i jönköping. För att kort berätta om helgens bravader:
Fredag: Åkte till Sophia o Bankeryd o mös o kollade på videoinspelningar o kort från förra året=) nostalgi.
Sedan åkte jag till Hannis o vi åt o tog det lugnt ett par timmar, gjorde oss i ordning o sedan bar det av till Emelie där hon satt med Hanna Lundgren=)  Efter en stund kom Micke med o sen var det bara ööös. Harrys, dans, pinsamma blondiner, jobbiga efterhängsande killar, massa små sävsjöbor o sedan efterfest med korv med mos o dans i neon med tights.
"Om man har tights på sig så blir det ju som att dansa i neon!"

Lördag: vaknade alldeles stel i ryggen efter att ha sovit i en hård soffa utan kudde. Var dags att gå till Hannis som jag tappat bort kvällen innan. Emelie sov, så jag o Hanna gick själva. Vi käkade frukost på evergreen (nyttigt) o sedan drog vi ner mot stan för shopping. Köpte en klänning o ett par skor som jag bara älskade. "Det är ödet!"
Jag kom aldrig till Hannis utan hon lämnade mina grejer som var hos henne hos Emelie eftersom hon skulle till sävsjö.
På vägen till Emelie inser jag att jag inte hinner dit o till stationen innan tåget går så jag flyger av bussen vid stationen o skiter i grejerna som är hos Emelie. Så de måste jag hämta idag!
Jag kom hem så småningom o kände väl mest för att stanna hemma o ta det lugnt. Mest för att spara pengarna.
Men Ida o Adam tjatade på mig så mycket att jag skulle med till rockbaren att jag efter många om o men gav efter. Det blev förfest hos Vittu med massa olika ölspel.
Väl på rockbaren så öste vi på, gick ner till greenroom o tjötade med bandet som skulle spela. Sångaren var dryg men de andra var rätt schyssta.
Träffade Jimmy o Mattias med som satt o ölade med basisten i Hellfueled, men jag var inte lika imponerad över det som Jimmy. Det blev nattbussen hem med massa stök o bök tillsammans med Jimmy o Mattias. (ovanligt)

Söndag: vaknade med ångest o kollar direkt saldot på banken. Har brännt 1000 spänn denna helgen. Ajajaj.
Så tänkte lämna tillbaka skorna. Om jag kan hitta kvittot!!
Nu blir det fattigt igen. Fan. Att det ska kosta så mycket att ha kul!


Kommentarer
Postat av: hanna

ne. är det sant? Du som gilla skorna så mycket.

2009-03-08 @ 17:33:08
URL: http://snickesnack.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 19:47:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: hanna

Men usch vad surt. ¨Men du fick dig en ny klänning iallafall =)

Hah, Nä det är just my lyck det du. haha. Fyfan. Tack för en riktigt bra fredag /halv lördag. Det gör vi om.

2009-03-08 @ 20:07:24
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0