no more golden oldies stories...

Idag slutade en av mina arbetskamrater pga arbetsbristen, och jag tycker verkligen det är skittrist.
Jag hatar när arbetskamrater försvinner, iaf de som var schyssta. Vissa andra kan ju försvinna så de schyssta får en chans att vara kvar^^  Men åh vad tomt det blir runt vårt bord nu...

Idag skulle jag bjuda mammi på middag efter jobbet men nåt är fel på Pellepippi (en av hennes nympfparakiter) så hon var tvungen att åka till veterinären först o kommer inte förrän halv åtta. Jag hoppas verkligen att han inte är allvarligt sjuk, det blir jobbigt då, mammi kommer bli ledsen...
Det påminner om en dröm jag hade inatt. Mina katter var inlåsta i en glasbur där de blev skadade hela tiden o jag kom inte åt att rädda dem. Det var jättehemskt. (en annan konstig sak var att jag följde två barn till ett barnkalas som var precis utanför buren:S) Men när jag vaknade idag så hade jag både Movitz o Fredman hos mig i sängen, och shit vad mycket kärlek jag gav dem då. Mina små kärlekar=)
Nu går Fredman runt o snickesnackar, det brukar han göra när jag kommer hem från jobbet, och jag är verkligen nyfiken på allt han berättar, jag önskar jag förstod honom!
Nu ska jag gå o lägga mig o mysa med dem i sängen en stund=) quality time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0