Sönda

söndagssmorgon. Har sovit fem timmar, om ens det.
Det blev en mysig filmkväll igår, kändes lite oldtimes med Jimmy bara att Qamilla var med också:P
Vi såg Wanted eftersom alla sagt att den är såååå bra.
Hmm. Jag har sett bättre.
Därefter "råkade" Jimmy till min stora förtjusning sätta på Detroit Rock City =)
Jag skrattade innan allt hände, har nog sett den för många gånger.
Men den är ju så sjukt bra!
Jag blev kvar hos Jimmy till tvåtiden, sen skjutsade han hem mig.

Idag är det söndag vilket för min del nästan alltid innebär tvättdag.
Blä.



Kommentarer
Postat av: ♥ Qamilla Carlsson ♥

nu tror jag du blivit skvatt gáan gumman!

Söndagsmorgon, inte lördag :P

Det var igår ;)



Min bästa helg på länge, thnx 2 u

2009-03-01 @ 13:34:35
URL: http://solskensoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0