Snabb redovisning av helgen..

Oh my god, jag har inte orkat blogga på ett par dar nu.
Men har haft en bra fredag/lördag, fredagen var den bästa.
Sconesfrukost, kladdmuffins bakade med kärlek o pineapple express o myselimys hela dagen♥.
En sån dag som man aldrig vill ska ta slut.
Men eftersom den gjorde det så drog jag på kvällen iväg till jkpg där det blev chicknmama, öl o partaj med Hannis, Hanna o Emelie, Helena o Micke var med en stund med=)
Gick till Olearys som alltid, och hade aaskul, Annika o Jonas var där och åååååh vad kul jag alltid har med Annika=)
Bra fylla var det, och massa ståhej, mycket dans o konstiga killar hah!
Måste träffa Annika mer. Vrigstad nån helg kanske? :P

På lördagen vaknade jag hos Hannisen, o vi var hur sega som helst, tvingade inte oss upp ur slöheten förrän halv tre då vi stressade iväg till systemet för vi visste ju inte hur det skulle bli på lördagkvällen, (man måste ju vara beredd på det mesta!)
Sen slöade vi i soffan o såg ett psykobarnprogram innan jag åkte hem till mina små finingar=)
Övervägde fest med jimmy på kvällen men njae. Det blev te o slöa o msndejta istället=)
Idag söndag är det tvättid som gäller. första på tre veckor så det blir ingen direkt rolig dag..
Men nåja. Man kan inte alltid ha kul eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0