Skaffa ett liv ffs!

ÅÅH jag måste bara vräka ur mig allt;
Hur patetiskt är det inte att logga in på sin pojkväns msn o skriva till tjejer o låtsas vara han?
Vadå, är du sotis eller? Nyfiken på vem den nya tjejen på hans lista är?
Det var så uppenbart att jag inte skrev med han.
Men har man inte mycket mer till liv än o spionera på sin killes kompisar så fine!
För ärligt verkar ju bruden inte har så mycket till liv..
Älskar att jobba lördagkvällar för jobbet är ju det roligaste som finns alltså måste jag säga, (wtf?) o gå promenader till åhlens jämnt.
Verkar inte ens umgås med nån annan än sin kille o sin mamma... Ganska sorgligt egentligen...

Och det är klart. När det dyker upp en tjej på killens lista som är bra mycket snyggare än en själv så...
Kanske inte så konstigt att du blir sotis då?
Men svartsjuka leder ingenvart, o inte lögner heller så det så.
Jag är bombsäker på att bruden läser detta för helt klart spionerar hon på min blogg med.
Så damen: IN YOUR FACE!!


Bah... Hur kan man störa sig så mycket på en människa man aldrig träffat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA klockrent! :)

2009-03-27 @ 19:18:14
Postat av: Emelie

Hmpf ?! Skaffa dig ett liv själv ! (en blogg är inte ett liv, det är en "dagbok")

2009-03-28 @ 21:48:28
URL: http://emelielundborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0